Bestelprocedure

Bestellen

Iedereen kan in deze groothandel producten bestellen. Je legt het product van je keuze in de winkelwagen en kiest voor 'betalen'. Je kunt daarna je verzendwijze en betaalwijze selecteren. Als je inkoopt zonder korting, dan kun je er zelf voor kiezen wel/niet een account aan te maken. Als je geen account aanmaakt, dan vul je alleen je adresgegevens in en dan kun je afrekenen. Maak je wel een account aan, dan kun je bij een volgende bestelling inloggen met je mailadres en dan hoef je je adres niet opnieuw in te voeren.

Als je met korting wilt inkopen, dan kan dat alleen als je een account aan hebt gemaakt en ons mailt met het verzoek een zakelijke klant te worden. Als wij dat goedkeuren, zetten we je account open voor de inkoopprijzen. En als je dan een bestelling wilt plaatsen, dan MOET je eerst inloggen om de kortingsprijzen te zien. Je ziet automatisch wat het bedrag inclusief en exclusief btw en verzendkosten is per bestelling.

Betalen

Je kunt in onze shop op diverse manieren betalen. Afhankelijk van het type betaling, wordt het bedrag door ons al dan niet direct ontvangen. Zodra wij de betaling hebben ontvangen, wordt een bestelling binnen uiterlijk 1 werkdag verzonden. 

Hoe wordt je bestelling verzonden

Producten die je koopt via deze webshop, worden binnen uiterlijk 1 werkdag standaard neutraal verpakt in beschermend materiaal en verzonden naar het door jou opgegeven adres binnen de Europese Unie. Afhankelijk van het product wordt er brievenbuspost en/of pakketpost aangeboden, over het algemeen verzenden wij met PostNL. Bij een bestelling zie je direct de totaal te betalen verzendkosten.  Als er een track & trace code is, dan wordt die naar je toegemailed, zodat je zelf kunt volgen waar je pakketje zich bevindt. 

Je kunt ook aangeven dat je de bestelling wilt komen ophalen. Er worden dan geen verzendkosten in rekening gebracht. Maar let op, wij hebben geen fysieke winkel dus je moet je bestelling ophalen op het privé adres van één van onze medewerkers. Dat vraagt om enige flexibiliteit in je agenda!

 

Nadat je de producten hebt ontvangen

In principe accepteren wij geen ruil/retouren (m.u.v. dropship-bestellingen, daarvoor gelden andere retourvoorwaarden). We verwijzen graag naar onze Algemene Voorwaarden. Mocht een product onverhoopt defect zijn of beschadigd zijn geraakt tijdens het bezorgtraject via de verzendmaatschappij, stuur ons dan zo snel mogelijk na ontvangst van het product een foto en een mail met een uitleg. We zoeken dan altijd naar een passende oplossing.