Veelgestelde vragen (FAQ)

Hoe werkt een waardebon of kortingscode precies?

Als je een kortingscode hebt, dan kun je die invoeren tijdens het betaalproces, de korting wordt dan direct verwerkt. Leg het product van je keuze in je winkelmandje. Klik dan op 'Betalen / Wijzigen' (de knop onder het winkelwagentje). Je ziet dan een veld 'Waardebonnen'. Type daar de code in van je waardebon of kortingscode, en klik op 'O.K.'. De code wordt dan overgenomen en geactiveerd, de korting wordt direct verrekend.

Ik heb een account aangemaakt en een mail gestuurd naar jullie. Hoe lang duurt het nu voordat ik toegang krijg tot de inkoopprijzen?

Binnen 24 uur krijg je een mail terug waarin staat of je toegang hebt tot de inkoopprijzen. Vaak krijg je zelfs nog sneller een reactie.

Hoe zit het met de privacy van mijn gegevens?

De Wet Bescherming Persoonsgegevens schrijft voor dat jouw persoonlijke gegevens alleen dan mogen worden gebruikt als je daarvoor toestemming geeft, en dat niet meer gegevens worden verzameld dan dat strikt noodzakelijk is. Bij het bestellen van producten worden diverse persoonlijke gegevens opgevraagd om je de producten toe te kunnen sturen. Wij vragen deze gegevens met het specifieke doel om de producten te kunnen verzenden. Je gegevens zullen niet aan derden worden verstrekt.

Hebben jullie nieuwsbrieven?

Periodiek versturen wij nieuwsbrieven met leuke kortingen en wetenswaardigheden. Het is daarnaast ook raadzaam ons te volgen op twitter, zodat je op de hoogte blijft van ontwikkelingen en nieuwe producten!

Kan ik jullie ook telefonisch bereiken?

Je kunt ons telefonisch bereiken op nummer 0031 - (0)413 751 337. Als je je naam, telefoonnummer en bericht achterlaat, dan nemen we binnen 24 uur contact met je op! Het handigst is het om je vragen per mail te stellen, omdat we dan eventueel ook een uitgebreide toelichting kunnen meesturen. En een ander voordeel van een mail is dat je onze antwoorden op een later moment nog eens rustig kunt doorlezen.

Kan ik de producten ook bij jullie winkel komen bekijken?

Wij hebben geen showroom of winkel. Als er serieus interesse is in zakelijke inkoop, dan kan er eventueel een afspraak gemaakt worden op jouw locatie of een externe locatie. Hiervoor kun je het beste per mail of telefoon met ons contact opnemen.

Kan ik gekochte producten ruilen of retourneren?

In principe niet. In tegenstelling tot de zichttermijn voor particuliere klanten, hanteren wij voor zakelijke klanten geen zichttermijn. Alleen indien een product bij ontvangst beschadigd is of niet bruikbaar is, kan het geruild of eventueel geretourneerd worden. Neem in zo'n geval altijd contact op met info@makeupgroothandel-shop.nl en beschrijf de reden waarom je wilt retourneren. We zullen dan zoeken naar een redelijke en passende oplossing.